آژانس هواپیمایی طاها گشت لطفا منتظر بمانید...

استکهلم مقصد مدرن توریستی برای تابستان 2019

  • تاریخ : 15 مرداد 1398
  • نویسنده : تیم خبری طاهاگشت
  • بازدید : 1618

استکهلم مقصد مدرن توریستی

این روزها سفر به شهرهای اروپایی در بین توریست ها بسیار همه گیر شده و افراد زیادی هر ساله به این شهرها سفر می کنند. از جمله ی این شهرها می توان به استکهلم پایتخت سوئد اشاره کرد. این شهر که دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است به عنوان یکی از شهرهای گران اروپا شناخته می شود. اما بدانید که صرف هزینه و وقت برای بازدید از این شهر بسیار ارزشمند می باشد. چرا که استکهلم مقصدی مدرن و توریستی در تابستان 2019 شناخته شده است.

کیفیت سطح زندگی در این شهر بالا بوده و لذا هزینه ها نیز به همان نسبت افزایش می یابد. اما یادتان نرود که سطح بالای زندگی در واقع امکان راحتی و استفاده ی بیشتر از امکانات بهتر را نیز شامل می شود، پس نگران هزینه ها سفر نباشید و استکهلم را به عنوان مقصد بعدی سفر اروپاییتان انتخاب کنید.

این شهر اروپایی تابستان هایی گرم و دلپذیر دارد لذا در تابستان برای سفر و دیدن جاذبه های این شهر استفاده کنید و لذت کافی را ببرید. سعی کنید تا سفر خود را در زمستان قرار ندهید چرا که زمستان های این شهر همانند دیگر شهر های اروپایی به شدت سرد و همراه با بارندگی شدید است. البته بلیط هواپیما استکهلم در زمستان بسیار ارزان تر می باشد.

 

استکهلم یک مقصد مدرن توریستی

کم کردن هزینه در استکهلم!

همانطور که اشاره کردیم هزینه ها در این شهر بالا است و یکی از مواردی که موجب نگرانی اغلب مسافران می شود این است که در کجا اقامت داشته باشند. با اینکه هزینه ها در این شهر بالا می باشد، اما می توانید در هتل های ارزان قیمت تر اقامت داشته باشید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. درست است که هتل ها ارزان تر امکانات هتل های لوکس و گران قیمت را ندارند، اما باز هم بسیاری از این هتل ها از امکاناتی هم چون ملحفه های تمیز، اینترنت و آشپزخانه برخوردار هستند. اگر قصد اقامت در هتل های ارزان و سه ستاره را دارید نگران امنیت خود نباشید. چرا که تمامی هتل ها از قوانین یکسان برخوردار می باشند و باید امنیت مسافران را فراهم کنند.

برای صرف غذا نیز می توانید از رستوران ها و یا فست فودهای این شهر غذا تهیه کنید و یا اینکه خودتان نسبت به تهیه ی این غذاها اقدام کنید. قیمت گوشت و پنیر در این شهر بالا بوده و اگر غذاهایی که پنیر و گوشت ندارند انتخاب کنید هزینه ی مربوط به غذای شما کمتر خواهد شد. هم چنین سعی کنید تا از غذا خوردن در مناطق توریستی دوری کنید تا هزینه های شما کاهش یابد.

برای جا به جایی در این شهر بهتر است تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. برای این کار باید نسبت به خرید کارت حمل و نقل استکهلم اقدام کنید و سپس آن را شارژ نمایید. می توانید کارت یک هفته ای را ارزان تر خریداری کنید اما اگر می دانید که در طول سفر خود زیاد از وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس، فرابر و مترو استفاده می کنید، این کارت مناسب شما می باشد. سعی کنید از تاکسی ها استفاده نکنید چرا که هزینه های شما را بسیار بالا می برند.

برای کاهش هزینه های خود در استکهلم می توانید از تورهای رایگانی که برای پیاده روی تدارک دیده می شوند استفاده کنید و همراه با جمعیت به بازدید از مکان های دیدنی این شهر بروید.

 

هزینه های سفر به استکهلم

جاذبه های تاریخی یک شهر

یکی از راه های آگاهی از تاریخ و فرهنگ یک ملت بازدید از موزه ها و مکان های تاریخی آن ملت است. در استکهلم موزه های بسیار زیادی وجود که همگی رایگان و ارزان نیمی باشند. می توانید اول از موزه های رایگان و سپس با کارت شهری استکهلم خود به موزه های ارزان شهر بروید و یا بلیط ورودی موزه های گران را با درصدی تخفیف خریداری کنید

یکی از دیدنی های این شهر مجمع الجزایر آن می باشد، که مجموعه ای از هزاران جزیره ی دیدنی است. تورهایی که برای بازدید از این جزایر برگزار می شوند اغلب گران هستند اما میتوانید به جای استفاده از این تورها خود با فرابرها به دورترین جزیره بروید و بازدید خود از آن ها را شروع کنید.

شهر استکهلم با وجود جاذبه های تاریخی متعددی که دارد به عنوان یک شهر توریستی مدرن شناخته می شود. یکی از جاذبه های مدرن این شهر را میتوان به موزه هنرهای مدرن استکهلم اختصاص داد. در واقع این موزه که آثار قرن بیستم تا کنون را به نمایش میگذارد متعلق به دوران کلاسیک مدرن تا هنر معاصر اروپا است و در آن می توانید آثار مدرن پیکاسو، دالی و درکت و ماتیس را نیز مشاهده کنید.

 

موزه و جاذبه های تاریخی استکهلم

پارک رویال نشنال سیتی

در تابستان یکی از مکان های مورد علاقه ی مردم استکهلم و توریست ها پارک رویال نشنال سیتی است که به عنوان بزرگ ترین پارک ملی شهر استکهلم شناخته شده است. در این پارک علاوه بر فضای طبیعی و باغ وحش و قلعه و خانه های تاریخی میتوانید از تفریحاتی که برایتان در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

 

پارک رویال نشنال سیتی

اریکسون گلوب

یکی از بناهای مدرن شهر استکهلم سازه بزرگ آن است که از هر جای استکهلم قابل رویت می باشد. این بنا اریکسون گلوب استکهلم است. این سازه که 60 هزار مترمربع مساحت دارد و به صورت یک گوی بزرگ با شعاع 1 متر می باشد؛ می تواند 16 هزار نفر را درون خود جای دهد. در واقع این بنا بزرگ ترین گوی ساخته شده در دنیا است. در بالای این گوی سویی قرار دارد که به اسکای ویو معروف است و با قرارگیری روی آن می توانید نمایی زیبا از شهر را ببینید.

 

اریکسون گلوب

محله اوسترمالم

محله ی مدرن اوسترمالم را از دست ندهید. این محله ی مدرن و شیک محل حضور برندهای معروف دنیای مد است. در واقع در این مکان می توانید انواع برندهای معروف روز دنیا را مشاهده کنید و از آن ها خرید کنید. در این منطقه می توانید شاهد گالری هایی از کالاهای آنتیک نیز باشید. همچنین رستوران هایی شیک و مجلل در این منطقه وجود دارند که انواع غذاهای سوئدی و بین المللی را سرو می کنند. البته حضور در این منطقه  و لذت بردن از تمام ویژگی ها آن محدودیت مالی بی انتهایی نیازمند است.

اما اگر این محله برای شما بسیار گران است به محله ی دوروتنینگاتان بروید و از آنجا خرید کنید. در واقع محله ی اصلی شهر استکهلم که مردم این شهر خود نیز از آنجا خرید می کنند این محله می باشد. در این محله می توانید انواع مغازه ها و رستوران های این شهر را شاهد باشید.

 

محله اوسترمالم

غذاهای استکهلم

از جاذبه های دیگر این شهر می توان به غذاهای آن اشاره کرد. به دلیل گستردگی این شهر از شمال به جنوب تنوع غذایی زیادی در این شهر شاهد خواهید بود، لذا وقت بگذارید تا غذاهایی مثل تست اسکاگن که از برش نان سفید، میگو پوست کنده، سس مایونز، شوید تازه و لیمو و کره تهیه می شود؛ یا کیک ساندویچی که از لایه‌های نان سفید یا نان چاودار، تخم‌مرغ، سس مایونز و انواع گوشت‌ها مثل ماهی سالمون، پنیر و لیمو تهیه می شود، و ظاهری شبیه به کیک دارد امتحان کنید.

 

غذاهای استکهلم

آژانس هواپیمایی طاها گشت