آژانس هواپیمایی طاها گشت لطفا منتظر بمانید...

مقایسه بلیط هواپیما بیزینس کلاس ۱۰ ایرلاین برتر دنیا

  • تاریخ : 10 مرداد 1398
  • نویسنده : تیم خبری طاهاگشت
  • بازدید : 3170

مقایسه بلیط هواپیما بیزینس کلاس ۱۰ ایرلاین برتر دنیا

در خصوص خرید بلیط هواپیما نکاتی وجود دارد که آگاهی از آن ها خالی از لطف نیست و می تواند در سهولت خرید بلیط به شما کمک کند. همه ی هواپیماهای دنیا کلاس های پروازی متفاوتی دارند که بر اساس قیمت و خدمات دسته بندی شده اند. کدهای هر شرکت هواپیمایی در خصوص صندلی ها متفاوت است اما در این میان کدهای مشترکی نیز وجود دارد که اغلب دانستن این کدها برای مسافران کافی است. اما به هرحال اگر از بلیط خود سر در نیاوردید همواره مهمانداری برای کمک رساندن به شما حضور دارد.

به طور کلی کلاس های پروازی به بخش های اکونومی، پرمیوم اکونومی، تجاری، فرست کلاس و در برخی از هواپیماها کلاس سوئیت اولترا لوکس نیز به چشم میخورد. این ترتیبی که نام بردیم بر اساس قیمت و خدمات پایین به بالا بود. اگاهی از خدمات و قیمت هر یک از این کلاس ها میتواند کمک شایانی به مسافر در انتخاب کلاس پروازی خود داشته باشد. در این مقاله سعی داریم تا کلاس تجاری 10 ایرلاین برتر جهان را به شما معرفی کنیم اما لازم است تا ابتدا نسبت به خود کلاس تجاری اطلاعات کافی داشته باشید.

 

مقایسه 10 ایرلاین برتر دنیا

 

کلاس بیزینس یا تجاری چیست؟

دومین کلاس پروازی از لحاظ خدمات و قیمت بلیط هواپیما  پس از کلاس اکونومی و پرمیوم کلاس پروازی تجاری یا بیزینس کلاس است. این کلاس نسبت به کلاس اکونومی از امکانات و راحتی بیشتری برخوردار است. فاصله ی صندلی ها از یکدیگر بیشتر بوده تا فضای بیشتری برای پاها و هر شخص وجود داشته باشد، همچنین صندلی ها در دو ردیف تکی قرار گرفته اند تا فضای خصوصی هر فرد شکل بگیرد. استفاده از وسایل الکترونیک و دیداری شنیداری برای همه ی افراد در این کلاس وجود دارد. تعداد صندلی های این کلاس نیز نسبت به کلاس اکونومی کمتر بوده و به ابتدای هواپیما نزدیک تر است. هم چنین در فرودگاه سالن این کلاس از سالن اکونومی جدا بوده و با فرست کلاس دارای سالن انتظار مشترک است. برای سوار شدن نیز این افراد پس از مسافران فرست کلاس به هواپیما پا می گذارند. البته به این نکته توجه داشته باشید که همه پرواز ها فرست کلاس ندارند، مانند بلیط هواپیمای شرکت ترکیش ایرلاینز، و اگر هم بخش فرست وجود داشته باشد مسافران آن تنها 8 نفر می باشند.

منوی غذایی این کلاس متنوع بوده و به مسافران حق انتخاب می دهند. همچنین کیفیت غذای این کلاس پروازی از کلاس اکونومی بالاتر است. در ادامه قصد داریم تا شما را با کلاس پروای تجاری یا بیزینس کلاس 10 ایرلاین برتر جهان آشنا کنیم لذا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

بیزینس کلاس

 

سنگاپور:

شرکت هواپیمایی سنگاپور که به عنوان برترین شرکت هواپیمایی سال 2019 شناخته شده است، در این بخش از کلاس های پروازی خود امکانات متنوع و سطح بالایی را به مسافران ارائه می کند؛ چرا که امروزه تمایل و رقابت بر سر این کلاس پروازی، به ویژه برای بلیط هواپیما خارجی  بالا رفته است. کلاس پروازی تجاری در این شرکت به سه بخش تقسیم می شود که تنها تفاوت آن ها در طراحی صندلی های آن است. ولی به طور کلی هر سه بخش فضای استراحت پا و فضای خصوصی و دستگاه های الکترونیک را برای افراد شامل می شوند. منوی غذایی نیز در این کلاس متنوع بوده و غذاهای بین المللی را شامل می شود.

قطر:

شرکت هواپیمایی قطر عنوان برترین شرکت هواپیمایی در کلاس پروازی تجاری را از آن خود کرده است لذا امکاناتی که در این کلاس پروازی ارائه میشوند را میتوان بهترین در نوع خود دانست.از جمله این امکانات میتوان به خم شدن صندلی تا 180 درجه اشاره کرد. میزان بار مجاز در این کلاس پروازی 40 کیلوگرم است.

 

بیزینس کلاس سنگاپور ایرلاینز

 

اوا ایر:

اوا ایر نیز توانسته است در سطح خود امکانات خوبی را برای کلاس تجاری خود ارائه دهد که می توان به صندلی هایی راحت و پورت یو اس بی و اینترنت رایگان اشاره کرد.

امارات:

یکی از مجهزترین ایرلاینها در جهان را می توان به هواپیماهای شرکت امارات نسبت داد. کلاس تجاری این شرکت نیز از امکانات متعددی هم چون پورت یو اس بی، چراغ مطالعه، فضای خصوصی و پارتیشن بندی شده و ماساژور درون صندلی ها اشاره کرد.

 

بیزینس کلاس امارات ایرلاینز

 

ژاپن:

این شرکت هواپیمایی فضای بسیار مناسبی را برای مسافران بخش تجاری خود مهیا کرده است. در واقع در این بخش شما با 7 نوع صندلی مواجه میشوید که هر کدام متناسب با شرایط هر فرد در نظر گرفته شده است. فضای پای بزرگ، فضای دو نفره، فضایی برای وسایلتان و... از امکاناتی است که این صندلی ها ا از یکدیگر متمایز میکند.

ایر نیوزیلند:

کلاس تجاری شرکت هواپیمایی ایرنیوزیلند در واقع متناسب با نام این کلاس پروازی فضایی را برای افراد به وجود آورده است که هم بتوانند به کارهایشان بپردازند و هم استراحت کنند.

وست جت:

بالاترین کلاس پروازی این شرکت هواپیمایی بیزینس کلاس است که تمام تمرکز این شرکت هواپیمایی بر روی ارتقای امکانات این کلاس تجاری است. در واقع روش این شرکت به این گونه است که به میزان هزینه ی پرداختی به شما خدمات ارائه می دهد.

 

بیزینس کلاس ایرنیوزیلند

 

ایر فرانس:

کلاس تجاری شرکت هواپیمایی ایر فرانس بسیار مجهز بوده و می توانید صندلی های خود را کاملا بخوابانید هم چنین این صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که به فرم بدن مسافر شکل میگیرند تا راحتی را به کمال برسانند. در این بخش می توانید از خدماتی هم چون کیف بهداشتی، بالشت پر ضدآلرژی، لحاف نرم و لطیف، فضای شخصی، چراغ مطالعه، دسته برای افرادی با ناتوانی حرکتی، پریز برق، پورت یو اس بی و... بهره مند شوید. هم چنین درون این صندلی ها برای لپ تاپ و وسایل شخصی شما فضایی تعبیه شده است، و در نهایت می توانید از 500 ساعت برنامه و سرگرمی در سیستم الکترونیک صندلی خود با هدفون ضد صدا بهره مند شوید و یا مجلات و روزنامه های مورد نظر خود را دانلود کنید و به مطالعه آن ها بپردازد بدون اینکه مجبور باشید هزینه ای اضافی برای آن ها بپردازید.

 

بیزینس کلاس ایرفرانس

 

کانتاس ایرلاینز:

در پروازهای داخلی این شرکت هواپیمایی بالاترین کلاس پروازی بیزینس کلاس است که با توجه به میزان هزینه ی پرداختی توسط شما خدمات و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

کره:

کلاس تجاری در شرکت هواپیمایی کره امکان تبدیل شدن به تخت را دارد و فضای بسیار مناسبی برای استراحت فرد در اختیار وی قرار می دهد. هم چنین منوی متنوع و بسیار خاص غذایی این کلاس پروازی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 

بیزینس کلاس کانتاس ایرلاینز

آژانس هواپیمایی طاها گشت