آژانس هواپیمایی طاها گشت لطفا منتظر بمانید...

بهترین زمان خرید در استانبول

  • تاریخ : 24 بهمن 1401
  • نویسنده : تیم خبری طاهاگشت
  • بازدید : 508

بهترین زمان برای خرید در استانبول چه زمانی است؟ فروش تابستانی در استانبول از چه زمانی شروع می‌شود؟ بهترین زمان رزرو تور استانبول برای خرید چه زمانی است؟

وقتی نوبت به خرید می‌رسد، استانبول تنوع خوبی از برندهای معروف دنیا و همچنین طرح‌ها و برندهای ترکیه‌ای با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. چه در مراکز خرید متعدد در سرتاسر شهر بگردید و چه به مغازه‌های طراحان محلی راه پیدا کنید. بنابراین، این که بدانید دقیقا چه فصلی زمان سفر به استانبول برای خرید می‌باشد یک برد بزرگ محسوب می‌شود؟

به طور کلی در بین تمام جاذبه‌ها و ویژگی‌های خاص استانبول برای گردشگران، خرید و مراکز خرید و بازارهای بزرگ شهر جایگاه خاصی دارند. این مسئله هم برای مردمان محلی این شهر و هم گردشگران بسیار مورد توجه است.

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید!

خرید در استانبول

استانبول یک مقصد خرید جذاب است که می‌تواند در حین فروش ویژه جذاب‌تر شود!

در فصل تخفیفات زمستانی که از هفته اول ژانویه شروع می‌شود، می‌توانید بسیاری از محصولات مختلف را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه خریداری کنید.

همچنین در روزهای خاص مانند

  • روز ولنتاین (14 فوریه)
  • روز مادر (یکشنبه دوم اردیبهشت)
  • و روز پدر (یکشنبه سوم ژوئن)

تخفیف‌های قابل توجهی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید استانبول

اگر برای تعطیلات ساحلی در آنتالیا، بدروم یا جای دیگری در ترکیه می‌روید، حتماً چند روز را به استانبول اختصاص دهید، جایی که می‌توانید خرید کنید و تپش قلب مد را احساس کنید.

جمعه سیاه تخفیف‌های شگفت‌انگیزی ارائه می‌کند و از زیباترین سورپرایزهای پاییز در این شهر محسوب می‌شود. این کمپین به تاریخ ایران در آخرین جمعه آبان ماه برگزار می‌شود و در طول هفته قبل نیز معتبر است.

هیجان یک سال جدید، ویترین‌های پر زرق و برق با طراحی جدید، ازدحام جمعیت در جستجوی بهترین هدیه سال نو، و تجربه خریدی شاد در دل زمستان... اگر قصد خرید استثنایی و متفاوت را دارید، سال نو میلادی می‌تواند زمان ایده آل و مناسب شما باشد.

همچنین مراکز خرید outlet وجود دارد که می‌توانید در 365 روز سال با قیمتهای تخفیفی خرید کنید.

می‌توانید قیمت‌های حیرت‌انگیز کارخانه‌ای را در انواع وسیعی از لباس‌های مختلف پیدا کنید. مراکز خرید

  • Olivium
  • Viaport
  • Optimum
  • و Starcity

با ارائه مجموعه‌ای فوق‌العاده از فروشگاه‌ها، از مراکز خرید اصلی در استانبول هستند.

خرید استانبول در مناسبت‌های مختلف:

مرکز خرید استانبول

شما می‌توانید در طول هر ماه با رویدادهای شگفت انگیز و پر جنب و جوش در مراکز خرید استانبول، جایی که قلب زندگی شهری می‌تپد، روبرو شوید.

در این روزهای خاص، طعم فرهنگ سرگرمی استانبول مانند کنسرت‌ها، مسابقات و قرعه کشی‌ها به شما پیشنهاد می‌شود که تجربه خرید شما را جذاب‌تر می‌کند.

بسیاری از مراکز خرید فعالیت‌های مختلفی از اجرای رقص گرفته تا کنسرت‌های سال نو، گفتگوهای فرهنگی تا رویدادهای مختلف را ارائه می‌دهند.

فروش زمستانی در استانبول

فروش زمستانی از اواسط دسامبر یا اوایل ژانویه شروع می‌شود و تخفیف‌ها از 30٪ شروع شده و تا 50٪ افزایش می‌یابد.

برخی از برندها فقط به این نرخ پایبند هستند و هیچ تخفیف دیگری ارائه نمی‌دهند. اگرچه برخی از برندها موج دوم دارند که عمدتاً 45 یا 50 درصد کاهش قیمت دارند. و برای خلاص شدن از شر آخرین قطعه، آنها حتی تا 70٪ در آخرین ماه آوریل پیش می‌روند.

بهترین زمان برای خرید فروش زمستانی، اولین دور فروش و تخفیفات است. چرا که برخی از سایزها مانند M و L تقاضای زیادی دارند و سریعتر از سایرین فروخته می‌شوند، حداقل در ترکیه.

فروش تابستانی در استانبول

فروش تابستانی اساساً زمانی شروع می‌شود که دمای هوا دوباره افزایش یابد. این می‌تواند هر تاریخی بین ابتدای ژوئن تا حتی هفته اول جولای باشد. باز هم بسته به فصلی که قبلا ذکر شد. توصیه می‌کنم در هفته اول جولای به خرید بروید تا بهترین فروش تابستانی را داشته باشید.

تا اواسط آگوست، فروش تابستانی به اوج خود می‌رسد. در آن زمان یا به یک تخفیف طلایی دست می‌یابید، یا از اینکه نمی‌توانید آن قطعه و لوازم نفیس را در اندازه یا رنگی که دوست دارید پیدا کنید، واقعاً ناامید خواهید شد.

آژانس هواپیمایی طاها گشت