آژانس هواپیمایی طاها گشت لطفا منتظر بمانید...

مقایسه بلیط هواپیما فرست کلاس ۱۰ ایرلاین برتر دنیا

  • تاریخ : 01 مرداد 1398
  • نویسنده : تیم خبری طاهاگشت
  • بازدید : 3005

مقایسه بلیط هواپیما فرست کلاس ۱۰ ایرلاین برتر دنیا

در خصوص خرید بلیط هواپیما نکاتی وجود دارد که اگاهی از آن ها خالی از لطف نیست و می تواند در سهولت خرید بلیط به شما کمک کند. همه ی هواپیماهای دنیا کلاس های پروازی متفاوتی دارند که بر اساس قیمت و خدمات دسته بندی شده اند. کدهای هر شرکت هواپیمایی در خصوص صندلی ها متفاوت است اما در این میان کدهای مشترکی نیز وجود دارد که اغلب دانستن این کدها برای مسافران کافی است اما به هرحال اگر از بلیط خود سردرنیاوردید همواره مهمانداری برای کمک رساندن به شما حضور دارد.

به طور کلی کلاس های پروازی به بخش های اکونومی، پرمیوم اکونومی، تجاری، فرست کلاس و در برخی از هواپیماها کلاس سوئیت اولترا لوکس نیز به چشم میخورد. این ترتیبی که نام بردیم بر اساس قیمت و خدمات پایین به بالا بود. اگاهی از خدمات و قیمت هر یک از این کلاس ها می تواند کمک شایانی به مسافر در انتخاب کلاس پروازی خود داشته باشد. در این مقاله سعی داریم تا کلاس فرست 10 ایرلاین برتر جهان را به شما معرفی کنیم اما لازم است تا ابتدا نسبت به خود کلاس فرست اطلاعات کافی داشته باشید.

 

مقایسه فرست کلاس 10 ایرلاین

 

کلاس پروازی فرست کلاس چگونه است؟

در بسیاری از هواپیماها و شرکت های هواپیمایی کلاس پروازی فرست کلاس بالاترین کلاس پروازی محسوب می شود، که قیمت و خدمات بسیار بالاتری نسبت به سایر کلاس ها دارد. در این کلاس پروازی برای هر فرد اتاق خصوصی همراه با صندلی مبله و تلویزیون و ریموت و اینترنت ماهواره ای وجود دارد. هم چنین هر فرد سرویس بهداشتی مخصوص خود را دارد. راحتی صندلی های این کلاس پروازی بسیار بالا بوده و به راحتی قابل تنظیم است. فضای زیاد برای پاها، تنظیم پشتی و پشتی سر از امکانات این صندلی ها به شمار می رود.

در واقع اغلب مسافرانی که از این کلاس پروازی استفاده می کنند سرمایه داران بزرگ و سیاستمداران هستند که گیت ورود جداگانه ای دارند و تا هواپیما حمل می شوند. هم چنین کارت پرواز این افراد ابتدا صادر می شود و اولین مسافرانی هستند که از هواپیما خارج می شوند. سرویس غذایی این کلاس به صورت منوی مخصوص بوده و مسافر می تواند غذای خود را انتخاب کند هم چنین غذاها به صورت گرم سرو می شوند. خدمه ی مخصوص و با تجربه در این کلاس قرار می گیرند و فضای بسیار زیادی در این کلاس پروازی وجود دارد، به گونه ای که در برخی هواپیماهای بوئینگ یک طبقه ی کامل از هواپیمای دو طبقه ای به این کلاس اختصاص داده می شود. گاهاً فضایی برای برگزاری جلسات نیز در این کلاس در نظر گرفته می شود.

حال قصد داریم تا شما را کلاس پروازی فرست کلاس 10 ایرلاین برتر جهان آشنا کنیم.

 

فرست کلاس

 

سنگاپور:

در واقع در شرکت هواپیمایی سنگاپور فرست کلاس بالاترین کلاس پروازی نیست و این شرکت امکانات و راحتی را به کلاس بالاتر سوئیت ارتقا داده است با این حال فرست کلاس این شرکت از بالاترین امکانات در بین سایر هواپیمایی ها قرار گرفته است. این کلاس به دو بخش فرست کلاس و فرست کلاس جدید تقسیم می شود که تفاوت آن ها تنها در ارتقا راحتی صندلی ها  است. در این کلاس پروازی فضای خصوصی برای شما مهیا است و قبل از پرواز منوی غذایی خود را سفارش می دهید. صندلی ها کاملا راحت و از جنس چرم مرغوب هستند و قابلیت تبدیل شدن به تخت را نیز دارند.

قطر:

کلاس پروازی فرست کلاس هواپیمایی قطر از امکانات متنوعی هم چون صندلی های ماساژور، حمام شخصی، سیستم گرم کننده و خنک کننده، تلویزیون و در برخی موارد اتاق خصوصی برخوردار است. در واقع این شرکت هواپیمایی را می توان یکی از لوکس ترین شرکت های هواپیمایی جهان دانست.

 

فرست کلاس سنگاپور

 

امارات:

کلاس پروازی فرست کلاس این شرکت هواپیمایی به سه نوع تقسیم می شود که تفاوت آن ها در راحتی صندلی های آن ها است. فرست کلاس هواپیمایی امارات از امکانات متنوعی چون تلویزیون شخصی، فضای اتاقک مانند خصوصی و اینترنت و منوی غذای مخصوص بهره مند است.

ژاپن:

فرست کلاس یا جال سوئیت شرکت هواپیمایی ژاپن به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر ارائه ی فضایی لوکس این حس را به مسافران منتقل می کند که گویی در هتلی 5 ستاره اقامت دارد. صندلی هایی راحت در فضایی از جنس چوب همراه با سیستم تلویزیون و امکانات متعدد دیگر این کلاس پروازی را منحصر به فرد کرده است.

هواپیما نیز بخشی از سفر شما می باشد. می توانید راحتی این بخش را با خرید بلیط هواپیما در بخش فرست کلاس یا حتی بیزینس برای خود و همراهان فراهم کنید.

 

فرست کلاس امارات

 

ایر فرانس:

کلاس پروازی فرست کلاس در شرکت هواپیمایی ایر فرانس که با نام لاپریمایر شناخته می شود، سوئیتی همراه با تختی راحت به طول 2 متر و عرض 77 سانتی متر است که فضایی بزرگ و راحت برای مسافران به وجود می آورد. در این کلاس به مسافران کیف لوازم شخصی شامل وسایل مراقبت از پوست، مو و شانه تعلق می گیرد. هم چنین سیستم صوتی، تصویری و بازی برای سرگرم کردن افراد به 12 زبان مختلف در این کلاس پروازی قرار دارد.

کانتاس ایرلاینز:

این شرکت هواپیمایی تنها در پروازهای بین المللی خود کلاس پروازی فرست کلاس را ارائه می دهد. در این کلاس پروازی انواع خدمات و امکانات از جمله صندلی های راحت، امکانات سرگرمی و منوی متنوع غذاهای لذیذ ارائه می شود. با توجه به این که شما در این کلاس پروازی هزینه ی بیشتر می پردازید از کیفیت بسیار بیشتری در دریافت خدمات بهره مند خواهید شد.

 

فرست کلاس ایرفرانس

 

کاتای پاسیفیک:

شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک به عنوان یکی از ایمن ترین خطوط هواپیمایی در جهان شناخته می شود. این شرکت هواپیمایی در بخش فرست کلاس خود به دلیل ارائه سرگرمی های متنوع و جذاب در میان مسافران بسیار محبوب شده است.

بخش فرست کلاس هر هواپیما مسافران خاص خود را دارد که حتی برای مسیرهای کوتاه نیز در این قسمت صندلی رزرو می کنند. البته بیشترین فروش بلیط هواپیما فرست کلاس مربوط به پرواز های طولانی می باشد.

لوفتهانزا:

در واقع بخش فرست کلاس این شرکت هواپیمایی را می توان هتل لوکس پرنده ای در نظر گرفت. از جمله امکانات این کلاس می توان به اینترنت در طول سفر اشاره کرد. هم چنین منوی متنوع غذایی و اجازه ی حمل 3 چمدان 32 کیلویی از دیگر امکانات این بخش پروازی است.

 

فرست کلاس لوفتهانزا

 

تای ایرلاینز:

این شرکت هواپیمایی تایلندی در بخش فرست کلاس خود توانسته است به غیر از تمامی امکانات معمول فرست کلاس های دیگر، کابین ها را به سیستم تهویه متصل کند و هوایی مطبوع را در داخل کابین ها انتشار دهد.

هاینان ایرلاینز:

این شرکت هواپیمایی چینی با اینکه تنها در دو کلاس اکونومی و تجاری ارائه خدمات می کند اما خدماتی که در کلاس تجاری ارائه می دهد را می توان با خدماتی که برخی از شرکتهای هواپیمایی در فرست کلاس ارائه می دهند همانند دانست. از این جمله می توان به منوی غذای متنوع و دلخواه اشاره کرد.

 

فرست کلاس تای ایرلاینز

آژانس هواپیمایی طاها گشت