آژانس هواپیمایی طاها گشت لطفا منتظر بمانید...

معرفی 6 تا از برترین هواپیمایی ها

  • تاریخ : 10 تیر 1398
  • نویسنده : تیم خبری طاهاگشت
  • بازدید : 1725

6 هواپیمایی برتر کشور

امروزه یکی از راه های پر طرفدار برای سفر به اقصی نقاط جهان استفاده از خطوط هوایی است. افراد زیادی روزانه با اهداف گوناگون کاری، تفریحی و یا پزشکی از این خطوط استفاده می کنند که می تواند برای مقاصد داخلی و یا بین المللی باشد. خطوط هوایی در ایران با فعالیت رسمی هواپیمایی ایران ایر و یا هما اغاز شد که قدیمی ترین شرکت هواپیمایی ایران به شمار می رود. اما قدیمی بودن یک شرکت هواپیمایی دلیل بر بهترین بودن آن نیست. چگونگی ارائه خدمات، توانایی خلبانان، سطح به روز بودن هواپیماها و عوامل متعدد دیگری موجب انتخاب یک شرکت هواپیمایی به عنوان بهترین شرکت می شود. امروزه و با پیشرفت صنعت حمل و نقل هوایی در ایران و فعالیت شرکت های جدید و خصوصی در این زمینه مسافران انتخاب سخت تری خواهند داشت و نمی دانند که سفر با کدام شرکت هواپیمایی برای آن ها بهتر خواهد بود. البته که میزان هزینه ی بلیط هر شرکت هواپیمایی در این تصمیم گیری بی تاثیر نیست.  اما اگر این عامل مهم را فاکتور بگیریم سایر خدمات و امنیت پرواز از عوامل مهم و عمده در تصمیم گیری برای سفر با این سیستم حمل و نقل است. این که با کدام شرکت اقدام به سفر کنید از نکات عمده و مهم در لذت و ایمنی سفر شما هستند پس با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا شما را با شش شرکت هواپیمایی برتر ایران اشنا سازیم.

6 هواپیمایی برتر کشور

شرکت هواپیمایی ماهان:

شرکت هواپیمایی ماهان که در سال 1371 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده، توانسته امروزه به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی کشور چه از نظر توریست های داخلی و چه از نظر توریست های خارجی شناخته شود. شرکت هواپیمایی ماهان ایر در ابتدا تنها در مسیر مشهد-کرمان سرویس های خود را ارائه میداد اما بعدها سرویس دمشق را نیز به خطوط خود اضافه کرد. این سرویس هواپیمایی که با استقبال خوب مسافران مواجه شد، توانست به سرعت خطوط دیگری را نیز به شرکت هواپیمایی خود اضافه کند. مهم ترین پرواز این شرکت هواپیمایی در اواخر سال 1372 یعنی دو سال پس از شروع فعالیت این شرکت هواپیمایی بود که از مبدا تهران به مقصد دبی صورت گرفت. در سال 1383 این شرکت اقدام به خرید 3 مدل فروند هواپیمای جدید از شرکت های اروپایی کرد که همین امر موجب پیشرفت یکباره صنعت این شرکت هواپیمایی گشت. این شرکت هواپیمایی دارای امکانات و خدمات بسیار خوب و تقریبا الگو گرفته از شرکت های هواپیمایی اروپایی است. ناوگان هوایی این شرکت که مجهز به جدیدترین امکانات پرواز هستند و همچنین صندلی های راحت و مجهز برای آسایش مسافران از جمله امکانات هواپیماهای این شرکت است. هم چنین می توانید منوی مخصوص خود را تا 72 ساعت قبل از پرواز به این شرکت اعلام کنید تا برای شما آماده کنند. در صورت تاخیر و یا لغو پرواز نیز برای شما پیامی ارسال می شود. در پروازهای بالای 3 ساعت نیز می توانید از سیستم پخش صوتی و تصویری استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که موجب محبوبیت این شرکت هواپیمایی شده است امکان جابه جایی بار توسط خطوط هوایی این شرکت است.

 

هواپیمایی ماههان

 

شرکت هواپیمایی ایران ایر:

شرکت هواپیمایی ایران ایر و یا همان هما که قدیمی ترین شرکت هواپیمایی ایران نیز هست در رتبه ی دوم این لیست قرار می گیرد. این شرکت که بزرگ ترین شرکت هواپیمایی ایران است با برخورداری از 43 فروند هواپیما که برخی از آن ها مجهز به امکانات جدید هستند خدمات خوبی را به مسافران ارائه می کند. یکی از مزایای سفر با این خطوط دریافت امکانات متناسب با مقصد شماست. همچنین صندلی های کلاس اکونومی این هواپیما با یکدیگر فاصله ی مناسبی دارند تا هر مسافر فضای خوبی را داشته باشد.

 

هواپیمایی ایران ایر

 

شرکت هواپیمایی آتا:

این شرکت خصوصی هواپیمایی برای کسانی مناسب است که از ترس بروز حادثه هوایی از هواپیما برای سفر خود استفاده نمی کنند. شرکت هواپیمایی آتا که از 13 فروند هواپیمای بوئینگ و ایرباس استفاده می کند از تاریخ شروع فعالیت خود تاکنون تنها 5 حادثه گزارش کرده است که در هیچکدام از آن ها کسی کشته یا زخمی نشده است.

 

هواپیمایی آتا

 

شرکت هواپیمایی کیش ایر:

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی در همه ی زمینه ها و به ویژه در خصوص صنعت حمل و نقل هر شرکتی باید همواره سیستم خود را بروز کند. در این زمینه شرکت کیش ایر را می توان مثال زد. این شرکت هواپیمایی که به دلیل ممنوعیت استفاده از هواپیماهای توپولوف آن ها را از لیست ناوگان هوایی خود حذف کرده است اقدام به خرید دو فروند جدید هواپیما کرده است. هم چنین علت محبوبیت این شرکت هواپیمایی منوی متنوع و کیفیت بسیار خوب غذاهای آن در طول پرواز است. این شرکت هواپیمایی از 100 متخصص تغذیه استفاده می کند و قادر به ارائه 10 هزار سرویس غذایی در طول روز است.

 

هواپیمایی کیش ایر

 

شرکت هواپیمایی قشم ایر:

ممکن است بسیاری از افراد هنوز این ناوگان هوایی را با نام های قدیمی آن یعنی فراز قشم و یا هنگامی که به سورینت قشم واگذار شده بود با نام این شرکت بشناسند. تا اینکه در سال 1393 این ناوگان هوایی به وزارت نفت سپرده شد و نام قشم ایر را برگزید. این شرکت هواپیمایی از 13 فروند هواپیما برخوردار است که آن را جزو شرکت های هواپیمایی بزرگ قرار نمی دهد اما ارائه خدمات با کیفیت از جمله عواملی است که موجب محبوبیت این شرکت هواپیمایی شده است. هم چنین این شرکت هواپیمایی برای تیم پرسپولیس هواپیمای مخصوص دارد که از دیگر عوامل شهرت و محبوبیت این ناوگان به حساب می رود.

 

هواپیمایی قشم

 

شرکت هواپیمایی معراج:

اگر فردی هستید که از تاخیر در برنامه های خود متنفر هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از سرویس خطوط هوایی شرکت هواپیمایی معراج استفاده کنید. این شرکت هواپیمایی که تقریبا جزو دسته ی شرکت های هواپیمایی بزرگ ایران قرار می گیرد و به مقاصد متعدد و زیاد داخلی و خارجی پرواز دارد؛ از خوش قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور محسوب می شود چرا که تاکنون پروازهای اندکی از این شرکت هواپیمایی با تاخیر مواجه شده اند. همچنین این شرکت هواپیمایی اولین شرکت هواپیمایی ایرانی است که توانسته گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی را کسب کند که در خصوص تعمیر و نگهداری هواپیماها صادر می شود. کیفیت غذایی و ارائه خدمات خوب از دیگر عوامل محبوبیت این شرکت هواپیمایی در بین مسافران است.

بدون شک قیمت پرواز های ایرانی بسیار مناسب تر از پرواز های خارجی می باشد. اما به طور کلی اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما می باشید. می توانید در سایت طاهاگشت با مناسب ترین قیمت اقدام به خرید بلیط نمایید.

 

هواپیمایی معراج

آژانس هواپیمایی طاها گشت